Naše práce: Název práce ― Jméno klienta
Naše práceTrinity Bank
Náš klient, Trinity Bank, se stal v prosinci 2018 nejmladší českou bankou. Bankovní licenci získal po přeměně z Moravského Peněžního Ústavu, který na českém trhu fungoval více než 20 let.
Pro klienta zajišťujeme kompletní online marketing se zaměřením na výkonnostní média. Hlavní komunikace je soustředěna na produkt spořících účtů, kdy se nám během prvního roku spolupráce podařilo zdvojnásobit počet klientů. Aktuálně má Trinity Bank více jak 86 tisíc klientů a blížíme se tak cíli 100 tisíc klientů do konce roku 2022.
Výkonnostní kampaň pro Trinity Bank se dostala na shortlist soutěže o nejefektivnější marketingovou kampaň Effie 2020.
Používané platformy:
- Programatický nákup v platformě Display&Video 360
- Placené vyhledávání Google Ads / Sklik
- Online reporting formou Google Data Studio, vč. Brandových parametrů Google Trends